هویت تجاری برند رپیتون

هویت تجاری برند رپیتون

شرکت Rapiton Technology فعالیت خود را در آستانه قرن بیست و یکم در زمینه طراحی و تولید زیرساخت های ارتباطی در کشور انگلستان آغاز نموده است و امروزه به نامی آشنا برای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان حرفه ای تجهیزات شبکه به خصوص کابل های ارتباطی تبدیل شده است. شرکت Rapiton سعی در تامین و تولید محصولات جدید و با کیفیت ، در جستجو و توسعه محصولات جدیدتری در جهت تامین تقاضاهای متغیر بازار می باشد.

این برند همواره تلاش نموده است تا سه اصل کیفیت کالا، قیمت رقابتی و خدمات پس از فروش را سرلوحه فعالیت خود قرار دهد و با گام برداشتن براساس شعار Rapid Tone of Technology اسباب رضایت مشتریان خود را فراهم نماید. استراتژی اصلی برند Rapiton بر نوآوری مداوم در محصولات، راه حل ها و خدمات، توسعه ی کارکنان، آموزش مشتری می باشد. شرکت ورسان به عنوان نماینده انحصاری این برند در ایران، با ارایه گارانتی ۲۵ ساله برای محصولات رپیتون تلاش نموده تا مفهوم کیفیت و خدمات پس از فروش را همزمان به بازار آی-تی کشور بیفزاید.

پروژه هویت تبلیغاتی برند رپیتون شامل ساختار تبلیغاتی برند مسترویژوال اصلی)، اضافه نمودن رنگ برند (بنفش) و کلیه طرح های تبلیغاتی شامل پوسترها, کاتالوگ و … بوده است. در طراحی ساختار تبلیغاتی ارزش هایی برند مانند پیشرو بودن و تکیه بر مفاهیم تکنولوژیک در ساختار طرح ها پیاده گردیده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *